3.7 C
Kyiv
Середа, 18 Грудня, 2024

Головні тренди в сфері SMM на 2024 | Про Все
(provce.ck.ua)

Найпопулярніші

Просування у соціальних мережах, SMM – найбільш динамічна сфера вебмаркетингу. В соцмережах масово «зависає» молодь, їх поступово опановує старше покоління. Представники роздрібної торгівлі вже відчули та оцінили впливовість представництва на популярних майданчиках за рахунок нарощування цільової аудиторії та збільшення продажів.

Уподобання користувачів в соцмережах постійно змінюються, формуючи нові тренди. SMM-спеціаліст має швидко на них реагувати та адаптувати свої заходи з просування відповідно до них. Опанувати технологію ефективного SMM можна на онлайн-курсах від академії інтернет-маркетингу Webpromoexperts, записатися на які легко за посиланням /webpromoexperts.net/ua/courses/targetirovannaa-reklama/. У 2024 році експерти прогнозують багато цікавих змін у SMM, що вплинуть на організацію роботи.

Визначні риси SMM в 2024 році

Сучасний якісний контент, що привертає увагу та спонукає до дії, має бути яскравим, лаконічним та винахідливим. Довгі тексти з деталізованим описом продукту знадобляться вже на завершальному етапі взаємодії з клієнтом, а перше враження має створювати емоцію, цікавість, інтригу. Така тенденція визначає головні тренди SMM.

Фокус на короткі рекламні відео

Відеоконтент лідирує серед форматів. Змістовні, короткі відео дають максимум враження про товар чи бренд, за рахунок чого користувач одразу відчуває, чи резонує з ним отримана інформація. Відео заощаджують час, легко сприймаються та запам’ятовуються. Завдяки їм більшу популярність отримують спеціалізовані майданчики типу Tik Tok.

Відгуки та враження користувачів

UGC-контент (створений користувачами) у вигляді дописів, відео та аудіовідгуків — цінне джерело для просування бренду. Позитивні коментарі реальних людей викликають довіру та інтерес у інших користувачів. Завдання SMM-спеціаліста — віднайти способи заохочення поширення такого контенту та раціональне його використання на користь бренду.

Співпраця з інфлюенсерами

У продовження попереднього тренду: корисною стає співпраця з популярними блогерами, чий авторитет підвищує довіру до бренду. Продукт, прорекламований лідерами думок, має всі шанси стати вірусним, полегшуючи задачу маркетологам, звужуючи коло завдань до конкретного напряму.

Розширене застосування ШІ

Елементи штучного інтелекту активно впроваджує додаток Google Ads, розширюючи функціонал. Залучати ШІ варто до рутинних аналітичних процесів, пошуку та систематизації інформації, генерування ідей.

Новини компанії