У 1920-1930-ті роки Київ переживав суттєві зміни та перетворення, які знаменували новий етап у розвитку міського транспорту, зокрема трамваю.
Тому далі “Апостроф”, посилаючись на матеріали “Спраги”, покаже архівне фото 1920-1930-х років.
Читайте також: Оповитий недоброю славою: у Києві руйнується недобудований Будинок культури, фото
Після завершення Першої світової війни та громадянських конфліктів почалася активна модернізація міста. Насамперед, це стосувалося відбудови зруйнованих трамвайних ліній. Однак, цей процес супроводжувався не лише відновленням, а й ліквідацією деяких маршрутів, які вважалися неефективними або недоцільними в нових соціально-економічних умовах. Ліквідація частини трамвайних ліній була спрямована на оптимізацію мережі та зосередження ресурсів на найбільш завантажених маршрутах.
В дописі вказали, що саме так виглядала трамвайна станція в 1925 році на Євбазі, зараз – Галицька площа.
1920-1930-ті роки стали періодом інтенсивного розвитку трамвайного руху в Києві. Було побудовано нові лінії, зокрема, для забезпечення зв’язку між житловими районами, котрі активно розростались, та промисловими зонами міста. Електрифікація дозволила збільшити швидкість та комфорт поїздок, роблячи трамвай одним з найпопулярніших видів громадського транспорту в столиці України.
У середині 1920-х років обставини значно покращилися, але деякі трамвайні маршрути так і залишилися невідновленими. В той час до київської трамвайної системи було включено лінії, які раніше належали приватним операторам: Деміївська, Святошинська та Слобідська.
Розширення мережі також відбулося за рахунок будівництва нових ліній до Солом’янки у 1924 році та вздовж вулиці Казимира Малевича у напрямку Деміївки у 1926 році.
Проте вже на початку 1930-х було реалізовано декілька проєктів розвитку трамвайної мережі, зокрема це:
- будівництво трамвая по Борщагівській вулиці;
- будівництво лінії теперішнім мостом ім. Патона;
- будівництво лінії теперішнім Південним мостом;
- будівництво трамвая по лінії сучасних вулиць Олени Теліги, Довженка, Гетьмана, Чоколівського бульвару та проспекту Валерія Лобановського;
Таким чином за проєктом трамвай мав охопити всю територію тодішнього міста, однак поява 1935 року тролейбуса перекреслила низку проєктів.
Нагадаємо, раніше ми показали, як виглядав залізничний вокзал у Києві в 1930-х роках.
- Вас також може зацікавити:
Хрещатик, ботсад та вокзал: цікаві фото Києва у 1960-х роках
Знищена річка Дарниця і табір військовополонених: цікаві факти про лівий берег Києва