-0.7 C
Kyiv
Четвер, 19 Грудня, 2024

Які дизельні двигуни ненадійні – десять моделей, які не треба купувати
(apostrophe.ua)

Найпопулярніші

Експлуатація сучасних дизельних двигунів пов’язана з певними складнощами – пропонуємо до уваги список авто які зарекомендували себе як ненадійні та дорогі в обслуговуванні, їх рівно десять.

Про це повідомляє Аvtomir.ua.

У справному стані забезпечують гідну динаміку та економію палива, але з віком, пробігом, нехтуванням технічним обслуговуванням починають підводити. Список моделей, які не рекомендується купувати, якщо ви розраховуєте на експлуатацію авто “у довгу”.

Читайте також: Не дозволить переплутати газ з гальмом: корисний лайфхак для водіїв

VW Group (1999-2010 рр.)

Трициліндровий дизель 1.4 TDI приваблює своєю економічністю та низькою витратою палива, проте після подолання позначки 130-150 тисяч кілометрів надійність різко знижується. Головним приводом для занепокоєння є несправність нижньої частини двигуна.

Toyota (2005-2015 рр.)

2-літровий двигун D-4D з системою упорскування Common Rail (що має чавунний блок) не уникнув проблем з надійністю – після пробігу в 150-180 тисяч кілометрів відбувається деформація стінок циліндрів.

PSA Group (з 2013 р.)

Французька група PSA (що включає Peugeot, Citroën та Opel) з 2013 року встановила у свої моделі 2-літровий дизельний двигун під назвою BlueHDi. На жаль, ця система виявилася дуже чутливою до якості рідини, що використовувалася, а неполадки з нею могли привести до дорогого ремонту.

Ford та PSA Group (2011-2015 рр.)

Спільна розробка Ford та PSA Group, 1.6-літровий дизель e-HDi, оснащений системою Start-Stop, призначався для забезпечення економії палива та зниження викидів CO2. Однак насправді все виявилося не так гладко. На ранніх моделях двигуна спостерігалися серйозні проблеми з поломкою колінчастого валу та серйозного виходу з ладу двигуна.

Renault-Nissan (з 2001р.)

1.6-літровий дизель dCi компанії Renault, що вперше з’явився в 2001 році, зарекомендував себе як економічний і порівняно надійний варіант. Однак його репутація була затьмарена проблемами з упорскуванням палива, які могли призвести до прогоряння поршнів і виходу двигуна з ладу.

Opel (2004-2015 рр.)

2-літровий дизель CDTi від Opel, що виробляється в період з 2004 по 2015 рік, був одним із найпопулярніших варіантів для любителів економічної та динамічної їзди. На жаль, цей двигун має цілу низку проблем, включаючи неполадки з упорскуванням палива, турбокомпресором та системою EGR. Найсерйознішою несправністю є поява тріщин у поршнях, що може призвести до катастрофічного виходу двигуна з ладу.

Mazda (з 2012 р.)

2-літровий дизель Skyactiv-D від Mazda, що з’явився у 2012 році, був покликаний змінити уявлення про дизельні двигуни, демонструючи низький ступінь стиснення та високу паливну ефективність. Тим не менш, цей двигун не уникнув проблем із системами упорскування палива та рециркуляції відпрацьованих газів.

Honda (2009-2015 рр.)

2.2-літровий дизель i-DTEC від Honda, що знаходився у виробництві з 2009 по 2015 рік, вважався одним із найсучасніших та економічних варіантів для свого часу. Однак і він не уникл проблем, включаючи несправності системи упорскування палива, турбокомпресора та масляного насоса.

BMW (1998-2015 рр.)

Дизельний двигун BMW 2.0 M57, що випускався в період з 1998 по 2015 рік, прославився своєю потужністю, ефективністю та відносно високою надійністю. Однак його ранні версії мали проблеми з вихровими заслінками, які могли вийти з ладу та пошкодити двигун.

Audi (2007-2015 рр.)

Випускався в період з 2007 по 2015 рік, був новаторською пропозицією, що поєднувала високу потужність з відносно низькими витратами палива. Тим не менш, цей двигун має ряд відомих проблем, включаючи несправності із системою упорскування палива, турбокомпресором та масляним насосом.

Крім перелічених двигунів, існують інші моделі, які мають репутацію ненадійних і потребують великих витрат на ремонт. Людям, зацікавленим у купівлі дизельного автомобіля, рекомендується ретельно вивчити історію обслуговування, звертати увагу на ознаки несправностей і бути готовими до потенційно високих витрат на ремонт.

Раніше ми ділилися порадами щодо правильної експлуатації задніх ліхтарів.

  • Вас може зацікавити:

Чому заборонено різко гальмувати перед ямою: рекомендації водіям

Навіщо знижувати швидкість біля автобуса на зупинці: водіям на замітку

Заощадите на ремонті: чому треба прогрівати двигун авто у теплу погоду

Апостроф

Цікаве

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Останні новини