«Тепле місто» разом із харківським брендом сучасної культури усвідомленого споживання 3,14BAN створили мерч зі старих банерів, які забралися в офісі за 10 років роботи.
Про це пише Галка з посиланням на «Тепле місто».
“Ми вирішили дати банерам друге життя та створили мерч у колаборації з харківським брендом 3,14BAN. У серії є поясні сумки та чохли для ноутбуків. Усередині кожного виробу — інформація про проєкт, у межах якого використовували банер”, – розповідають у “Теплому місті”.
Наприклад, один із чохлів для ноутбука, створений з банера, який був частиною заходів від програми «Читай», яку реалізує «Тепле місто». Програма спрямована на промоцію читання серед українців – в її межах проводять книжкові клуби, кінопокази, лекції та публічні розмови з письменниками, перекладачами, інтелектуалами, представниками культурної сфери. Вартість такого – 950 гривень.
Переглянути наявні варіанти та придбати мерч можна за посиланням.
Читайте також: Універсальний дизайн та комфортні міста: розповідає архітектор та містопланувальник Євген Борисенко (ФОТО)