Станом на кінець квітня 2024 року відновлювальні роботи перегінного тунелю “Деміївська” – “Либідська” синьої лінії Київського метрополітену тривають. На будмайданчику розпочали його демонтаж.
Про це поінформувала пресслужба столичної підземки.
Читайте також: В київському метро “заплакала” ще одна станція: до чого готуватися пасажирам
Там зазначають, що для прискорення виконання робіт, фахівці провели часткове розкриття тунелю, влаштувавши технологічний отвір для того, щоб транспортувати назовні демонтований колійний бетон і подати необхідні матеріали.
Роботи тривають цілодобово. Зокрема, зараз відбувається розробка котловану з кріпленням третього ярусу, очищення залізобетонних поверхонь, а також видалення демонтованого бетону. Спеціалісти здійснюють хімічне закріплення ґрунтів затунельного масиву, готують поверхні тунелю для того, щоб додатково підсилити.
У Київському метрополітені нагадали про попередні висновки Науково-дослідної судово-експертної установи. Там вказано, що причиною виникнення загрози аварійної ситуації стали неякісні проєктні рішення, а також неякісне виконання будівельно-монтажних робіт з будівництва конструкції тунелю на аварійній ділянці.
Дослідження ще триває. Очікується, що остаточні висновки надійдуть після повного розкриття тунелю та додаткових обстежень.
“Роботи на будівельному майданчику проходять 24/7. Фахівці докладають максимум зусиль, аби відновити рух поїздів “синьою” лінією метро до кінця літа 2024 року”, – йдеться у повідомленні.
Раніше ми писали, що в столичному метрополітені можуть закрити ще кілька станцій.
- Вас також може зацікавити:
На одній з ділянок київського метро перекриють тунелі: як будуть рухатися потяги
Апокаліпсис скасовується: в КМДА розповіли про ремонт мосту Метро
У Київраді назвали “апокаліптичний” сценарій: місто просто зупиниться