1
Сьогодні флагманські автомобілі Mazda сімейства 929 зустрічаються на вітчизняних дорогах дедалі рідше. Вік бере своє – останню модель зняли з виробництва чверть століття тому. Днями кореспондентові «Автоцентру» вдалося сфотографувати у Києві машину четвертої генерації – на платформі HC, яка випускалася з 1986 до 1991 року.
Зазначимо, що позначення моделі “929” було для експорту, причому для автівок всіх поколінь, а на внутрішньому ринку такі Mazda продавалися за назвою Luce. Машина була доступна з двома типами 4-дверних кузовів: традиційний седан та седан хардтоп – без центральних стійок та дверних віконних рамок.
На представленій 929-й могли встановлюватися різні двигуни. Більш того, це була перша Mazda, де з’явилися власні мотори V6. Вони пропонувалися з робочим об’ємом як 2,0 л – потужністю 110 та 145 к. с. (турбо), так й у трилітровому виконанні – на 160 к. с. та в 200 «конячок» (24-клапанна версія).
Були доступні й чотирициліндрові агрегати. Це 2,0-літровий, карбюраторний потужністю 82 к. с., а також 2,2-літровий – на 115 к. с. та 136-сильний (впорсковий). Крім того, на флагманський седан можна було замовити й 2,6-літровий роторний турбоагрегат на 180 к. с.