Міністерство оборони працює над тим, щоб застосунок Резерв+ став повністю цифровим аналогом ТЦК. Також в застосунок планується додати функції автоматичне надання відстрочки, бронювання, а також розширити можливість функціонала оновлення даних онлайн і дати можливість, щоб громадяни через електронний запит могли підтягнути свої дані з інших реєстрів.
Про це розповіла заступниця міністра оборони Катерина Черногоренко в ефірі телемарафону, пише УНН.
“В наступне оновлення ми додамо опитування, щоб розуміти що саме потрібно громадянам. Ми маємо близько 4 млн користувачів і хотіли б, щоб громадяни надавали нам запити і ми з цих запитів робили послуги. Ми працюємо над тим, щоб Резерв+ став повністю цифровим аналогом ТЦК. Ми називаємо це ТЦК онлайн. І всі сервіси, які можуть автоматизуватися, ми зробили онлайн і вони не забирали час і ресурси наших громадян”, – сказала Черногоренко.
Вона додала, що Міноборони працює над запуском зручних послуг, щоб людям не потрібно було ходити в ЦНАП і ТЦК і стояти в чергах.
“Ми вважаємо, що в деяких життєвих ситуаціях відстрочка повинна надаватися автоматично. Наприклад, якщо у людини народжується третя дитина, або сім’я набуває статусу багатодітної, або це денна форма навчання для студентів. Ми працюємо над тим, що запустити ці зручні послуги. Також ми додаємо онлайн бронювання. Також ми хочемо розширити можливість функціоналу оновлення даних онлайн і дати можливість, щоб наші громадяни через електронний запит могли підтягнути свої дані з інших реєстрів. Працюємо над іншими функціональностями, щоб зробити життя наших громадян ще зручніше”, – додала Черногоренко.
Усі найцікавіші новини Черкас та регіону можна отримувати на нашому каналі в Telegram