Сотні китайських продавців на “Temu” протестували проти того, що вони називають нестерпно високими штрафами.
Про це повідомляє Reuters.
В квітні “Temu” запровадила нові штрафи, які можуть становити до п’ятикратної вартості продажу, коли клієнти повертають свої покупки для повернення коштів.
Зазначається, що “Temu”, міжнародний інтернет-сайт, що продає широкий асортимент товарів, багато з яких виробляються в Китаї, за низькими цінами.
Його популярність зросла з моменту запуску у вересні 2022 року, як і конкуренція з такими лідерами електронної комерції, як Shein і Amazon, Aliexpress.
“Я не проти, якщо я повинен повертати гроші споживачам … Продавці хочуть, щоб “Temu” припинила штрафувати нас без причини”, – сказала 25-річна продавчиня одягу з Гуанчжоу.
“Щоб заспокоїти ситуацію, компанія сказала нам зареєструвати суму штрафів, яку ми повинні сплатити, але вони нічого не зробили. Тому 29 липня зібралося ще більше продавців, і їх було близько 400-500 осіб”, – додала дівчина.
На відеозаписах інциденту, що поширюються в Інтернеті, також видно, що за межами будівлі знаходяться сотні протестувальників.
Продавець одягу сказав, що багато продавців збанкрутували або закрилися відтоді, як “Temu” розпочала таку практику, що включає штрафи з різних питань, таких як неправильно підібраний розмір одягу.
“Я невеликий продавець. За моїми підрахунками, я мала б сплатити штраф у розмірі 110 000 юанів (15 231 дол), але коли я отримала цифру, вона виявилася 290 000 юанів”, – сказала продавчиня, додавши, що її товари продаються лише по 20 або 30 юанів за штуку, і вона ще не отримувала достатньо прибутку, щоб сплатити штрафи.
Читайте також: “Amazon на стероїдах”: як китайський маркетплейс Temu за два роки вийшов на світовий рівень
Нагадаємо:
ЄС хоче запровадити ввізне мито на всі товари з китайських “Temu”, “Aliexpress” та “Shein”.