За інформацією управління податкових сервісів Головного управління ДПС у Херсонській області, Автономній Республіці Крим та м. Севастополі в першому півріччі нинішнього року відвідувачам Центрів обслуговування платників Херсонщини надано 7421 адміністративну послугу, – повідомляє пресслужба установи.
Найбільше громадяни звертались за отриманням адміністративної послуги з видачі картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Загалом у січні – червні 2024 року надано 5400 таких послуг.
Попитом також користуються послуга з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового. Цю послугу надано 632 громадянам.
Не менш запитуваними залишаються послуги з реєстрації програмних і класичних реєстраторів розрахункових операцій – 767 та 190 відповідно, книг обліку розрахункових операцій – 268 та розрахункових книжок – 156.
Нагадаємо, що для надання послуг і сервісів юридичним та фізичним особам – платникам податків та громадянам в області функціонує 5 Центрів обслуговування платників.
Запис На Херсонщині функціонує 5 Центрів обслуговування платників податків спершу з’явиться на Український південь – новини Херсонщини і України.