Камала Гарріс планує витратити 370 млн дол на рекламу з початку вересня до виборів у США в листопаді. Її кампанія описує це як найбільшу покупку цифрової реклами в історії американської політики.
Про це повідомляє Financial times.
Кампанія Гарріс заявила, що бронює телевізійну рекламу на суму 170 млн дол у період з 3 вересня по 5 листопада на національному рівні та в ключових штатах, де відбудуться вибори, і ще 200 млн дол на цифрову рекламу.
“Ці резерви зосереджені навколо ранніх інвестицій у найбільш затребувані видавництва та платформи, такі як Hulu, Roku, YouTube, Paramount, Spotify та Pandora”, – заявили в неділю в кампанії Гарріса.
Здійснюючи ці ранні бронювання, кампанія забезпечила собі найбільш преміальний інвентар, зафіксувавши значно ефективніші ціни, – додали у команді Гарріс.
Нагадаємо:
Meta в п’ятницю 23 серпня виявила спроби злому акаунтів WhatsApp американських чиновників з адміністрацій президента, Джо Байдена і колишнього президента Дональда Трампа, звинувативши в цьому іранську хакерську групу.
Економічна правда