Окрім Клубу манер у Лондоні Ольга Фреймут має власне видавництво “шляхетної” літератури SNOWDROP. Днями етикет-коучу і письменниці надійшла вигідна пропозиція, від якої вона відмовилася. Причина – замовник не звернувся до власниці книгарні по імені.
Про це українка розповіла на сторінці марафону сучасних манер в Instagram. Фреймут зачитала повідомлення від потенційного покупця, який хотів замовити весь асортимент книг у свій новий магазин у Бельгії. У листі замовник одразу описав суть питання, опустивши вітальне слово. Ольга заявила, що не хоче мати справ з людиною, яка “не має елементарних манер”.
Читайте також: Що треба відповідати на фразу “Як справи?” – Фреймут влаштувала лікнеп.
“Ви ж знаєте, що звук імені – він найприємніший звук у світі. Навіть якщо ви кажете, що вам не подобається, що вас звати: Галя, Оля, Наталя, Алла – це неправда. Це найулюбленіший звук. Тому навіть в куцому повідомленні, де б це не було: у вайбері, в телеграмі, вотсапі – не забувайте про ім’я людини”, – закликала Фреймут.
Окрім цього, за словами Ольги, замовник книг у своєму листі не виявив до неї ввічливості.
“Мені не подякували, – обурилася експертка з етикету. – Так, я ще нічого не зробила, але і не зроблю. Бо з такими людьми, які не мають елементарних манер, не хочеться мати справ. Бо далі буде ще гірше – халепи, і халепи, і халепи”.
Нагадаємо, Ольга Фреймут з дітьми живе у Великій Британії, куди виїхала через повномасштабне вторгнення росіян в Україну. Днями у столиці цієї країни ведуча відкрила школу етикету “Клуб манер”, де разом з експертами навчає етикету українців, які мешкають у Лондоні та інших британських містах.
Видавничий дім SNOWDROP Фреймут заснувала у 2018 році. Позиціонують себе як “видавництво шляхетної літератури для вибагливих панянок і панів”.
На початку війни Ольга Фреймут написала лист підтримки для українок в еміграції.