Нова реклама, яку поширила “Третя штурмова бригада” в рамках популяризації рекрутингу, натрапила на критику.
Про це йдеться на сторінці журналістки Ярослави Кравченко у соцмережі Facebook.
Як зазначається, предметом обговорення стали білборди з підписом “Я люблю Третю штурмову”, де жінки – цивільні, а чоловіки – військові.
За словами Кравченко, на зображеннях зроблено акцент саме на “лоліточність і доступність образу жінки”. Вона припустила, що це може бути креативний хід – зробити паралель з одразу кількома фільмами-бойовиками.
“Є версія, що задум був створити омаж на різні фільми, в тому числі на “Леона”. Не кожен – зчитується, тож чи працює ефективно ця ідея? Ну…ні”, – вважає Ярослава.
Також зауважила, що реклама розрахована не на жінок та посилення їх мобілізації.
“Жінка тут якщо і не обʼєкт, то не в формі (візуал на колінах), тобто одразу не на рівних. Жінка тут скоріше – трофей. Ну і перевірочне: уявляємо, що на мотоциклі замість дівчини сидить чоловік в цій же позі, або що замість дівчини на колінах у дівчини/або чоловіка в формі лежить чоловік в майці, по цивілці. Враження. Чи працює третя штурмова комунікаційно для рекрутингу краще, ніж це робить офіційна комунікація по мобілізації – факт! Чи завжди ця комунікація коректна? Хочу почути і ваші думки?”, – звернулась журналістка до підписників.
Раніше ми писали, що Кабмін дозволив військовим частинам напряму, без участі ТЦК, проводити мобілізацію резервістів та військовозобов’язаних, які добровільно бажають служити.