3.2 C
Kyiv
Четвер, 19 Грудня, 2024

Від “Бабусиного пляцка” до Biscuit Family Cake: історія франківської кондитерської
(galka.if.ua)

Найпопулярніші

Команда “Галки” познайомилися з кондитеркою Тетяною Мартиненко торік на відкритті її мініцеху з виготовлення десертів. Кондитерською справою жінка займається вже шість років – від того часу, як відчула, що двоє дітей вже стали дорослими, а тому почала заново шукати себе. За цей час Тетяна не лише змінила назву свого бренду, а й продовжує надихати своїх клієнтів неймовірними десертами. Biscuit Family Cake — це не просто солодощі, це ціла філософія сімейного затишку та турботи про якість.

У цьому інтерв’ю — як зміни вплинули на бізнес, які нові смаки підкорили серця клієнтів і що планує талановита кондитерка Тетяною Мартиненко на майбутнє.

– Минув рік після нашої минулої зустрічі на відкритті вашого мініцеху. Що змінилося у вашій кондитерській справі за цей час?

– Минув рік, і я можу сказати, що стала мудрішою в багатьох аспектах кондитерської справи. Рік — це той період, коли можна проаналізувати успіхи, невдачі й те, що потрібно змінити для подальшого розвитку. Ми виросли, кондитерська стала відомішою, і це відкрило перед мною і командою нові можливості. Тож ми прийшли до рішення змінити назву. Це нелегко, оскільки в “Бабусиному пляцку” була закладена душа нашого бізнесу. Але ми зустрілися з певними труднощами в сприйнятті назви нашими клієнтами. Люди не завжди розуміли, чому наші “пляцки”, які вони сприймають як простий і доступний десерт, мають високу вартість.

Аналізуючи це, я зрозуміла, що поняття “пляцок” у багатьох асоціюється з чимось домашнім і недорогим. Це створювало непорозуміння щодо нашого підходу, де акцент завжди робився на якість інгредієнтів, без використання маргарину чи інших дешевих замінників.

Biscuit Family Cake десерти торти “Бабусин пляцок”

Ми хотіли донести до клієнтів, що наша продукція — це про якість, здоров’я і турботу про кожен інгредієнт. Назва Biscuit Family Cake підкреслює саме ці цінності. Biscuit асоціюється з тортиками, а Family Cake — це про сімейну традицію, затишок і любов, які ми вкладаємо в кожен наш десерт.

– Хто вам зараз допомагає у вашій справі, і що найбільше подобається у вашій роботі?

– У моїй команді є незамінні люди, без яких важко уявити нашу роботу. Найперше — це мій тато, який уже третій рік працює зі мною як помічник кондитера. Він готує всі заготовки, і я йому повністю довіряю, бо він глибоко розуміється у процесах на кухні. Ще кілька років тому я хвилювалася, чи він правильно виконає завдання, але зараз він настільки добре освоїв усі технічні моменти, що навіть нові рецепти легко йому даються. 

Також мені допомагає моя донька Христина, вона офіційно оформлена та займається адміністративними питаннями та соціальними мережами. Вона завжди підкаже, як зробити наші сторінки актуальними та привабливими для клієнтів. 

Крім того, у мене є помічник-кондитер, але ця позиція у нас постійно змінюється, оскільки ми стикаємось із браком кадрів на ринку, але я не втрачаю надії, що зберу постійну команду, яка поділятиме наші цінності.

Що найбільше подобається у моїй роботі? Безсумнівно, це можливість творити! Кожне замовлення для мене — це новий виклик, новий дизайн і нові ідеї. Коли отримую замовлення на незвичний торт, руки просто “чухаються” зробити щось особливе. Цей процес перетворюється на справжнє мистецтво, коли з окремих компонентів поступово складається десерт, і результат перевершує всі очікування. Найбільше задоволення я отримую від творчого процесу й того моменту, коли бачу захоплених клієнтів, які приїжджають забирати замовлення.

– Чи відчули ви зміну в клієнтському потоці або в реакції людей після ребрендингу?

– Наші постійні клієнти залишилися з нами, і їм сподобалася нова назва. Декому довелося пояснювати, що ми змінилися, але загалом реакція була позитивною. Я переживала, що ми можемо втратити частину клієнтів через зміну назви, але, на щастя, цього не сталося. Люди продовжують знаходити нас у соцмережах і замовляють наші торти. 

Зараз ми працюємо над тим, щоб розширити нашу клієнтську базу, і, сподіваюся, новий імідж допоможе нам у цьому.

– Як зміна назви вплинула на асортимент вашої продукції? Можливо, з’явилися нові рецепти або напрями?

–  Нова назва більше відповідає тому, що ми робимо. Ми нічого не відкинули, просто щосезонно додаємо якісь інші смаки нашим десертам. Щоб смаки тортів, тістечок відповідали сезонним ягодам та фруктам. Наприклад, взимку додаємо більше шоколадних і пряних ноток у торти, використовуючи грушу чи яблука зі спеціями – це дуже смачно. 

Окрім того, ми відмовилися від деяких десертів, як-от “Моті”, які втратили свою популярність. Ми слідкуємо за трендами і намагаємося пропонувати клієнтам щось нове й цікаве.

– Чи зберегли ви «класичні рецепти», які стали основою вашого бренду, і як їх поєднуєте з сучасними тенденціями?

– Так, ми обов’язково зберегли наші класичні рецепти. Торти, як “Медовик”, “Спартак”, “Київський” і “Наполеон”, залишаються в нашому асортименті. Вони стали основою нашого бренду, і ми пишаємося тим, що продовжуємо їх популяризувати. Наприклад, ми подаємо їх як у класичному вигляді, так і в модернізованих версіях з “обтяжкою” торта та сучасним декором.

Класика завжди залишається актуальною, але ми додаємо до неї елементи, які відповідають сучасним трендам.

– Розкажіть, які нові десерти чи інноваційні ідеї ви впровадили за останній час?

– Маємо кілька нових десертів. Одним із найбільш успішних стали чізкейки на паличці. Спочатку я не була впевнена, чи вони сподобаються нашим клієнтам, але зараз вони стали дуже популярними, і ми постачаємо їх у кав’ярні. Це була для нас, та й загалом у місті – справжня новинка. 

У мене нещодавно були гості з Бельгії і я їх пригощала “Спартаком” і “Медівником”. І цей гість поїхав, але пише мені: “Дайте мені рецепти, дайте мені рецепти”, він буде готувати його для своїх родичів. Бо наші традиції треба плекати та популяризувати.

Однією з моїх улюблених новинок є бісквітний торт з бананом і “Джандуєю” (суміш шоколаду й фундукового праліне) — це поєднання смаків, яке важко описати словами, його просто потрібно спробувати. До речі, “Джандуя” є прабабусею сучасної “Нутелли”.

– Як впливають сучасні тренди на кондитерську справу? Чи стали ви більше використовувати, наприклад, веганські або безглютенові варіанти десертів?

– Сучасні тренди, безумовно, впливають на нашу роботу. Наприклад, тренд на бенто тортики дозволив нам запропонувати клієнтам маленькі, вишукані торти для двох осіб, які стали дуже популярними. Щодо веганських або безглютенових десертів, то це окрема ніша, яка потребує спеціальних умов виробництва. Якщо ми розширимося, то обов’язково спробуємо такий формат десертів. Наразі ми зосереджуємося на традиційних рецептах, але враховуємо запити клієнтів і намагаємося пропонувати здорові альтернативи.

– Що зараз вважаєте своїм фірмовим стилем?

– Мій фірмовий стиль — це Ламбет дизайн. Це стиль, де на тортику створюються витончені візерунки з крему, схожі на ліпнину в архітектурі. Кожен торт у такому стилі унікальний, бо немає двох однакових візерунків. Ця техніка є однією з найпопулярніших серед наших клієнтів, і я рада, що можу працювати в такому стилі. Він дає можливість проявити творчість і створити справжній витвір мистецтва.

А ще я придумала дизайн тортика з макаронсами. Він складається з бісквітного бенто тортика і 24 макаронс. Такий тортик підходить для людей з різними вподобаннями, він абсолютно нетрадиційний та оригінальний.

– Поділіться відгуками клієнтів, які вам найбільше запамʼяталися?

– Мені запам’яталися багато відгуків, особливо творчих, коли людина детально описує, що їй сподобалося, про смаки та дизайн. Це можуть бути дуже великі та детальні повідомлення.

Одного разу чоловік замовив торт із власною фотографією і жартував, що буде їсти себе. Було приємно бачити, як він ділився цим у своїх сторіс. Також дуже зворушують відгуки від родин, які замовляють торти для своїх малюків на відзначення кожного місяця від народження і до рочка. Ми буквально ростемо разом з їхніми дітьми, і це дуже зворушує.

– Які ваші плани на майбутнє?

– Вони різні. Зараз, наприклад, вже міняємо дещо у нашому цеху, те що нам некомфортно і незручно. У мене є власна школа навчання кондитерів, і я бачу, що мені вже стає тісно у тому приміщенні, тому що коли ми готуємось до весіль і є майстер-класи, наприклад, суботу-неділю, ми не поміщаємося. Тому ми обов’язково будемо масштабуватися. Я мрію про розширення нашого виробництва, щоб мати більше простору для роботи та проведення майстер-класів. Ми вже працюємо над тим, щоб знайти нове приміщення, яке дозволить нам зручно поєднувати виробництво й навчальні заходи.

Хочеться відкрити свою кавʼярню, де кожен зміг би спробувати наші десерти, поспілкуватися з гостями на живо. Не можу зупинятися на досягнутому, бо постійний розвиток — це ключ до успіху.

  • Розмовляла Тетяна Зелінська 
  • Фото з архіву Тетяною Мартиненко

Реклама Biscuit Family Cake десерти торти “Бабусин пляцок”





Galka.if.ua

Цікаве

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Останні новини