Toyota має намір виробляти щонайменше 2,5 мільйона автомобілів на рік у Китаї до 2030 року, що дозволить їй зблизити свої операції з продажу та виробництва в Китаї і дасть місцевим керівникам більшу свободу дій у розвитку.
Про це повідомляє Reuters із посиланням на власні джерела.
Цей план є стратегічним поворотом найбільшого автовиробника у світі на найбільшому автомобільному ринку, що підкреслює його прагнення повернути бізнес, який зайняла BYD та інші гравці східної Азії в останні роки.
Стратегія Toyota відрізняється від стратегії інших світових автовиробників, у тому числі японських, які або скорочують виробництво, або йдуть з Китаю.
За словами двох співрозмовників, вона має на меті збільшити виробництво до 3 мільйонів автомобілів на рік до кінця десятиліття. Однак, за словами трьох співрозмовників, поки що не вдалося встановити офіційну мету. Всі вони відмовилися назвати свої імена, оскільки це питання не розголошується.
Ця цифра на 63% перевищує рекордні 1,84 мільйона автомобілів, вироблених компанією в Китаї у 2022 році. Минулого року компанія виробила там 1,75 мільйона автомобілів.
За словами співрозмовників, Toyota поінформувала деяких постачальників про заплановане нарощування виробництва, сподіваючись запевнити виробників запчастин у своїй прихильності до Китаю і таким чином убезпечити свій ланцюжок поставок.