2.1 C
Kyiv
Середа, 18 Грудня, 2024

Власник Facebook та Instagram пропонуватиме менше персоналізованої реклами в Європі
(www.epravda.com.ua)

Найпопулярніші

Meta Platforms планує запропонувати користувачам Instagram і Facebook в Європі можливість отримувати менш персоналізовану рекламу, намагаючись заспокоїти занепокоєння регуляторів.

Про це повідомляє Reuters.

Протягом найближчих тижнів люди в ЄС, які користуються соціальними мережами компанії з рекламою, зможуть обирати рекламу на основі того, що Meta називає “контекстом” – контенту, який користувач бачить під час конкретного сеансу на платформах.

Ці оголошення також будуть таргетуватися на користувачів на основі віку, статі та місцеперебування, причому деякі з них не можна буде пропустити протягом декількох секунд.

Meta також планує знизити ціну на підписку без реклами приблизно на 40% для європейських користувачів.

Цей крок пов’язаний з тим, що європейські регулятори активізують зусилля, спрямовані на обмеження влади великих технологічних компаній і створення рівних умов для менших фірм, у тому числі за допомогою знакового Закону про цифрові ринки (DMA), який набув чинності на початку 2024 року.

ЕКОНОМІЧНА ПРАВДА

Цікаве

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Останні новини