4.3 C
Kyiv
Середа, 18 Грудня, 2024

Пік звернень припадає на 18:00 – 22:00. З початку року до на лінію «102» звернулося понад 300 тисяч громадян
(kremen.today)

Найпопулярніші

Щодоби на спецлінію служби 102 поліції Полтавщини надходить понад тисячу повідомлень про правопорушення та події, надзвичайні та екстрені ситуації. Один оператор протягом зміни отримує та опрацьовує близько 100 звернень.

Найактивніше люди телефонують у період від 11:00 до 22:00, пік звернень припадає на 18:00 – 22:00.

З початку року оператори відреагували на понад 309 тисяч телефонних дзвінків громадян. Протягом листопада на лінію 102 звернулося понад 21 тисячу громадян. Один оператор протягом зміни отримує та опрацьовує близько 100 звернень.

На жаль, продовжують мати місце й такі випадки, коли громадяни телефонують у нетверезому стані, ображають операторів та висловлюються нецензурною лайкою. Такі дзвінки не лише відволікають працівників спецлінії від реагування на важливі повідомлення, а й можуть коштувати життя і здоров’я тим громадянам, яким на той момент необхідна реальна допомога.

Слід зазначити, що за телефонні дзвінки, під час яких звучать образи та нецензурна лайка на адресу операторів колцентру 102, передбачена адміністративна відповідальність. Протягом одинадцяти місяців цього року на правопорушників складено 15 адміністративних протоколів за статтею 173 (дрібне хуліганство) Кодексу України про адміністративні правопорушення та за статтею 183 (завідомо неправдивий виклик спеціальних служб) КУпАП. Дані адміністративні матеріали направлені на розгляд у суди, для притягнення правопорушників до відповідальності.

 

Loading


Кременчук Today

Цікаве

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Останні новини