За рік до контакт-центру 15-80 надійшло понад сто тисяч звернень

За інформацією КП «Центр управління інформаційними технологіями», протягом року до контакт-центру надійшло 126 758  звернень громадян  зі скаргами, заявами та пропозиціями.   

Всі вони були передані до розгляду і реагування органам виконавчої влади та надавачам послуг. Про це повідомили на сайті Запорізької міськради.

Читайте також: Встигли до Нового року – у головному парку спального району Запоріжжя завершили ремонт (фото)

Проблеми, що найчастіше порушувались у зверненнях, стосувалися:

  • Інженерних мереж – 31554;
  • Служби обслуговування електромереж – 26109;
  • Магістральних водоводів зовнішніх мереж – 21665;
  • Благоустрою прибудинкової території – 10033;
  • Надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення – 9889.

Було отримано 1 841 подяку на адресу контакт-центру та надавачів послуг.

Нагадаємо, передати заявку до міського контакт-центру «15-80» можна наступними способами:

– через телеграм-бот «Запоріжжя 1580» за посиланням https://t.me/colcentrebot

– через особистий кабінет на порталі Контакт Центру 1580 https://1580.zp.gov.ua

– за телефоном 15-80 (зі стаціонарних)

– за телефонами (061) 787 15 80, (050) 414 15 80, (067) 656 15 80 (з мобільних).

Раніше ми писали, що у Запоріжжі завершують монтаж трьох когенераційних установок.