Щодоби на спецлінію служби 102 поліції Полтавщини надходить близько 900 повідомлень про правопорушення та події, надзвичайні та екстрені ситуації. Один оператор протягом зміни отримує та опрацьовує близько 100 звернень. Найактивніше люди телефонують у період від 11:00 до 22:00, пік звернень припадає на 18:00 – 22:00.
Упродовж 2024 року оператори відреагували на понад 336 тисяч телефонних дзвінків громадян. Протягом грудня на лінію 102 звернулося майже 27 тисяч громадян. Один оператор протягом зміни отримує та опрацьовує близько 100 звернень.
На жаль, продовжують мати місце й такі випадки, коли громадяни телефонують у нетверезому стані, ображають операторів та висловлюються нецензурною лайкою. Такі дзвінки не лише відволікають працівників спецлінії від реагування на важливі повідомлення, а й можуть коштувати життя і здоров’я тим громадянам, яким на той момент необхідна реальна допомога.
Слід зазначити, що за телефонні дзвінки, під час яких звучать образи та нецензурна лайка на адресу операторів колцентру 102, передбачена адміністративна відповідальність. Протягом 2024 року на правопорушників складено 16 адміністративних протоколів за статтею 173 (Дрібне хуліганство) Кодексу України про адміністративні правопорушення та за статтею 183 (Завідомо неправдивий виклик спеціальних служб) КУпАП. Дані адміністративні матеріали направлені на розгляд у суди, для притягнення правопорушників до відповідальності.