Український ресторатор Дмитро Борисов поділився своєю думкою про українську кухню за кордоном
Відомий український ресторатор та бізнесмен Дмитро Борисов, який передав управління своєю мережею GastroFamily, в інтерв’ю “Телеграфу” поділився думкою, чому українська кухня не популярна за кордоном. За словами ресторатора, зараз українські страви не дуже потрібні закордонним споживачам.
Як відомо, з початку повномасштабної війни українська кухня стала більш затребуваною саме в Україні. Саме українці почали відкривати для себе автентичні страви національної кухні. Однак, цей тренд, за словами Дмитра Борисова, не спрацює за кордоном.
“Попит народжує пропозицію. Тобто в бізнесі, зокрема в ресторанному, має бути достатня кількість закладів чи культурних середовищ, які знайомо взаємодіють з людьми, які живуть у цих країнах. Наприклад, українські заклади та українські ком’юніті. Зараз це тільки початок цього шляху, і я не бачу великої кількості українських закладів, які ідентифікують себе як українські, активно транслюють це людям та правильно вибудовують маркетинг”, — розповів Дмитро Борисов.
За його словами, може бути таке, що за кордоном люди можуть бути поруч із українськими підприємцями, але часто просто не знають про це. Справа в тому, що в цій галузі все будується на комунікації та маркетингу. Українцям потрібно вибудовувати культуру споживання української кухні.
“На мій досвід, українці тільки починають цікавитися українською кухнею та харчуванням, що є першим кроком до того, щоб ми самі полюбили це і почали ходити до цих закладів. А потім інші люди почнуть брати з нас приклад та відвідувати українські заклади”, — підсумував ресторатор.
Раніше “Телеграф” розповідав, що українці біднішають, але продовжують відвідувати ресторани та кафе. Ресторатор Дмитро Борисов пояснив цей феномен.