Історія руйнування та три роки очікувань
Сьогодні виповнюється три роки з дня, коли російський авіаудар знищив будівлю житомирського ліцею №25. У 2022 році, внаслідок атаки, навчальний заклад зазнав критичних руйнувань і досі не відновлений. Учнів початкової школи розподілили у приміщення на вулиці Троянівській, а старшокласників перевели до ліцею №33. Попри численні обіцянки влади, батьки досі не бачать реальних кроків для вирішення проблеми.
Батьки вимагають якісних умов навчання
Сьогодні біля руїн ліцею №25 зібралися батьки учнів, щоб привернути увагу до ситуації. Вони наголошують, що влада намагається замовчувати проблему та створює ілюзію, ніби все добре. Марина Грищак, мама учениці 6 класу, розповідає про складні умови, в яких доводиться навчатися її дитині:
“Донька навчається у дві зміни. Вранці має дистанційні уроки, а після обіду їде на навчання у ліцей №33. Вона повертається додому о 18:00, втомлена та виснажена. Через це ми були змушені відмовитися від усіх гуртків та творчих занять, адже дитина просто не має сил і часу.”
Батьки не наполягають на негайному відновленні будівлі ліцею, але вони вимагають створення комфортних та якісних умов для навчання дітей. Ірина Степаненко, мама однієї з учениць, підкреслює, що обіцяні можливості для школярів залишаються лише на папері:
“Офіційно нам кажуть, що все добре, але реальність інша. Немає належних лабораторій, доступ до спортивної зали у ліцеї №33 обмежений – діти можуть займатися фізкультурою лише раз на два тижні. Це не навчальний процес, а бутафорія. Ми хочемо, щоб наші діти мали можливість навчатися в нормальних умовах.”

Обіцянки та реальність
Батьки згадують, що у 2022 році тодішній міський голова Сергій Сухомлин пообіцяв відбудову ліцею. Проте наразі жодних конкретних термінів не озвучено.
“Було багато гучних заяв, народні депутати та посадовці приїжджали, записували ролики, але ситуація не змінилася. Ми хочемо, щоб місцева та центральна влада нарешті звернули увагу на проблему”, – говорить Олександр, батько одного з учнів ліцею №25.

Батьки закликають владу знайти реальне рішення: або забезпечити учням належні умови в іншому приміщенні, або розпочати конкретні дії щодо відбудови ліцею.










