8.2 C
Kyiv
Вівторок, 15 Квітня, 2025

Звернення до міськради Дніпра через додаток єДніпро: як це працює | Новини Дніпра
(dnepr.express)

Найпопулярніші

У Дніпрі вдосконалюють механізми комунікації між містянами та службами. З 1 квітня дніпряни можуть подавати звернення не лише телефоном, а й через мобільний додаток «єДніпро». Йдеться як про аварійні ситуації, так і про будь-які інші питання, пов’язані з міським господарством, повідомляє “Дніпро Оперативний” з посиланням на міську раду

У межах змін до структури КП «єДніпро» офіційно приєднали відділ комунікацій. Як пояснив директор підприємства Артем Трапезніков, це рішення має зробити міські сервіси прозорішими, оперативнішими та доступнішими для мешканців. Звернення стосуються найрізноманітніших питань — від стану доріг і освітлення до водопостачання й опалення.

За його словами, щодня працівники гарячої лінії приймають близько 300 дзвінків, із яких 100 — аварійні. Ще близько 50 звернень надходить безпосередньо до міськради. Аварійні заявки миттєво передаються профільним службам, тоді як інші розглядаються у визначені законом строки.

Співробітник відділу комунікацій Микола розповів, що найбільше звернень стосується водопостачання, каналізації, а під час негоди — падіння дерев чи гілок. Він зазначив, що кожна заявка передається відповідним органам одразу після фіксації контактної інформації, і служби мають до 24 годин або трьох діб на її опрацювання. Особисто він щоденно опрацьовує до 50 звернень.

Як приклад оперативної роботи фахівців наводять ситуацію із засміченням каналізації на вулиці Січових Стрільців. За інформацією начальника інспекції з контролю за ремонтами експлуатаційних мереж КП «Дніпроводоканал» Сергія Ченчевича, заявка надійшла вночі, а вже зранку бригада виїхала на місце. Проблему вдалося вирішити за пів години. Загалом на адресу «Дніпроводоканалу» щодня надходить до сотні схожих звернень, які опрацьовуються відповідно до складності.

Подати звернення можна за телефонами єдиної гарячої лінії:

  • (056) 732-12-12, 
  • (095) 732-12-12, 
  • (096) 732-12-12, 
  • (073) 732-12-12

Або через мобільний застосунок «єДніпро» — розділ «Звернення громадян»:

Для нових користувачів потрібно зареєструватися, ввівши номер телефону та код з SMS. Зареєстровані — можуть одразу авторизуватись. У розділі «Звернення громадян» потрібно коротко описати проблему, додати фото і вказати точну геолокацію. Є можливість вибрати тип звернення — стандартне або аварійне.

У разі додаткових питань щодо додатку можна звернутися за номерами:

  • 067 876 94 49, 
  • 050 876 94 49, 
  • 063 876 94 49.

Нагадаємо, раніше ми повідомляли про те, що в Армія+ доступний новий сервіс. А ще ми ділилися порадами, як забезпечити енергонезалежність під час відключень світла

Дніпро оперативний

Цікаве

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Останні новини