Більшість українців підтримують антитютюнові заходи для запобігання поширенню куріння серед молоді.
Про це свідчать результати всеукраїнського опитування, яке було проведене у грудні 2023 року. Їх презентував координатор проєктів Київського міжнародного інституту соціології Олександр Щербатюк.
Обмеження щодо куріння: реакція українців
За результатами опитування, заборону реклами електронних пристроїв для паління підтримують 79% українців.
Зараз дивляться
Ще 77% опитаних погоджуються із забороною видимого розміщення пачок тютюнових виробів у місцях торгівлі.
Абсолютну заборону ароматизованих тютюнових виробів підтримали 67%.
65% опитаних визнали необхідність підвищення податків, щоб зменшити доступність виробів для дітей.
За впровадження стандартизованої упаковки виступили 61% респондентів.
Реклама тютюнових виробів
Експерти відзначають, що вживання тютюнових виробів поширено серед молоді.
Олександр Щербатюк зазначає, що 73% молодих людей віком від 18 до 29 років помічають рекламу тютюну та нікотину.
– Далі цей показник знижується з кожною віковою групою і падає до 19% серед респондентів у віці 70 років і старше, – сказав Щербатюк.
Це підтверджує спрямованість кампаній на молодше населення.
Де найбільше реклами тютюнових виробів:
- у місцях торгівлі (32%);
- банери в інтернеті (23%);
- на особистих сторінках у соціальних мережах (20%);
- на вулиці (14%).
Опитування проводила громадська організація Життя разом із Київським міжнародним інститутом соціології. Воно охопило 2009 осіб старше 18 років.
Якщо ви побачили помилку в тексті, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Cntrl + Entr.