-0.7 C
Kyiv
Середа, 18 Грудня, 2024

Будівництво метро у Києві у 1950-1960 роках – історичні фото
(apostrophe.ua)

Найпопулярніші

У мережі показали архівні фото будівництва першої черги метрополітену Києва з 1958-го по 1963 рік.

Відповідні фото опублікували у спільноті “Старі фото Києва” у Facebook.

Читайте також: Київ починається з Хрещатика: загадкова історія і стародавні фото головної вулиці столиці

Так, ЦДКФФА України ім. Г. С. Пшеничного показали, як столичні будівельники споруджували підземний проміжний вестибюль станції “Арсенальна”.

Спорудження підземного проміжного вестибюля станції “Арсенальна”, 28 березня 1958 рокуФото: ЦДКФФА України ім. Г. С. Пшеничного

Також на архівних фото можна побачити, як виглядали апаратниці метрополітену та прохідники.

Апаратниця 3-ї ділянки будівництва Київського метрополітену А. Стеблевська за роботою, 31 жовтня 1958 рокуФото: ЦДКФФА України ім. Г. С. Пшеничного

Прохідник за роботою, вересень 1959 рокуФото: ЦДКФФА України ім. Г. С. Пшеничного

Серед старих фото показані й тунелі в районі станції “Арсенальна”, а також між станціями “Університет” та “Хрещатик”.

Тунель поблизу станції “Арсенальна”, 9 серпня 1959 рокуФото: ЦДКФФА України ім. Г. С. Пшеничного

Будівельники вивіряють колії в тунелі між “Університетом” і “Хрещатиком”, 31 жовтня 1959 рокуФото: ЦДКФФА України ім. Г. С. Пшеничного

Також на світлинах зафіксовано спорудження наземного вестибюлю станції метро “Хрещатик”.

Спорудження наземного вестибюлю станції “Хрещатик”, 12 січня 1960 рокуФото: ЦДКФФА України ім. Г. С. Пшеничного

Крім того, оприлюднили фото з оздоблювальними роботами на станції “Хрещатик”, де видно керамічні панно художниці Оксани Грудзинської, а також на пероні станції “Вокзальна”.

Оздоблювальні роботи на “Хрещатику”, 30 липня 1960 рокуФото: ЦДКФФА України ім. Г. С. Пшеничного

Оздоблювальні роботи на пероні “Вокзальної”, 3 жовтня 1960 рокуФото: ЦДКФФА України ім. Г. С. Пшеничного

На кадрах зображені й будівельники Київського метрополітену на станції “Арсенальна”, які привітали машиніста-інструктора Олексія Сімагіна зі своїм першим пробним рейсом.

Будівельники на “Арсенальній” вітають машиніста-інструктора з першим пробним рейсом, 22 жовтня 1960 рокуФото: ЦДКФФА України ім. Г. С. Пшеничного

Крім того, показали, як будували лінію метро від станції “Дніпро” на лівий берег.

Будівництво лінії метро від станції “Дніпро” на лівий берег, 1963 рікФото: ЦДКФФА України ім. Г. С. Пшеничного

Раніше ми показували, як виглядала Поштова площа у Києві у ХІХ сторіччі.

  • Вас може зацікавити:

Сторіччя першого столичного аеропорту: від минулого до сьогодення

Чисте і ошатне містечко: як виглядав ДВРЗ у 1950-х роках, поки не отримав сумну славу

Каміння досі можна побачити в Гідропарку: як виглядала понтонна переправа через Дніпро у воєнні роки

Апостроф

Цікаве

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Останні новини