2.1 C
Kyiv
Середа, 18 Грудня, 2024

“Жінка тут – трофей”: журналістка розкритикувала рекламу Третьої штурмової
(apostrophe.ua)

Найпопулярніші

Нова реклама, яку поширила “Третя штурмова бригада” в рамках популяризації рекрутингу, натрапила на критику.

Про це йдеться на сторінці журналістки Ярослави Кравченко у соцмережі Facebook.

Як зазначається, предметом обговорення стали білборди з підписом “Я люблю Третю штурмову”, де жінки – цивільні, а чоловіки – військові.

За словами Кравченко, на зображеннях зроблено акцент саме на “лоліточність і доступність образу жінки”. Вона припустила, що це може бути креативний хід – зробити паралель з одразу кількома фільмами-бойовиками.

“Є версія, що задум був створити омаж на різні фільми, в тому числі на “Леона”. Не кожен – зчитується, тож чи працює ефективно ця ідея? Ну…ні”, – вважає Ярослава.

Також зауважила, що реклама розрахована не на жінок та посилення їх мобілізації.

“Жінка тут якщо і не обʼєкт, то не в формі (візуал на колінах), тобто одразу не на рівних. Жінка тут скоріше – трофей. Ну і перевірочне: уявляємо, що на мотоциклі замість дівчини сидить чоловік в цій же позі, або що замість дівчини на колінах у дівчини/або чоловіка в формі лежить чоловік в майці, по цивілці. Враження. Чи працює третя штурмова комунікаційно для рекрутингу краще, ніж це робить офіційна комунікація по мобілізації – факт! Чи завжди ця комунікація коректна? Хочу почути і ваші думки?”, – звернулась журналістка до підписників.

Раніше ми писали, що Кабмін дозволив військовим частинам напряму, без участі ТЦК, проводити мобілізацію резервістів та військовозобов’язаних, які добровільно бажають служити.

Апостроф

Цікаве

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Останні новини