Meta Platforms планує запропонувати користувачам Instagram і Facebook в Європі можливість отримувати менш персоналізовану рекламу, намагаючись заспокоїти занепокоєння регуляторів.
Про це повідомляє Reuters.
Протягом найближчих тижнів люди в ЄС, які користуються соціальними мережами компанії з рекламою, зможуть обирати рекламу на основі того, що Meta називає “контекстом” – контенту, який користувач бачить під час конкретного сеансу на платформах.
Ці оголошення також будуть таргетуватися на користувачів на основі віку, статі та місцеперебування, причому деякі з них не можна буде пропустити протягом декількох секунд.
Meta також планує знизити ціну на підписку без реклами приблизно на 40% для європейських користувачів.
Цей крок пов’язаний з тим, що європейські регулятори активізують зусилля, спрямовані на обмеження влади великих технологічних компаній і створення рівних умов для менших фірм, у тому числі за допомогою знакового Закону про цифрові ринки (DMA), який набув чинності на початку 2024 року.