Цьогоріч “Чорна п’ятниця” припала на 29 листопада. У цей день є прекрасна нагода скористатися шаленими знижками, вихопити унікальні акції та вигідно купити побутову техніку, смартфони, одяг чи інший асортимент товарів.
theLime розповідає, як не витратити всі гроші, погнавшись за низькими цінами, та не накупити зайвого.
Читайте також: Психологія “Чорної п’ятниці”: як магазини змушують людей купувати більше.
Пропонуємо дотримуватися простих порад, завдяки яким зможете обійти усі маркетингові пастки під час сезону знижок. Тож надаємо топ-5 дієвих лайфхаків.
1. Пам’ятайте про свої потреби
Проаналізуйте, чи справді вам необхідна ця річ, яка має таку привабливу знижку.
2. Плануйте покупку
Зважте на те, чи планували цю покупку раніше та що змінилося у вашому житті, крім ціни, яка змушує придбати товар. Можливо, це не спонтанні витрати, а такі, що відповідають вашому бюджету на цей місяць.
3. Перевірка на шахрайство ніколи не завадить
Варто переконатися, чи ціна на запропонований товар є реальною знижкою, адже інколи трапляється, що “знижена” вартість може бути навіть більша за ту, яка була кілька тижнів тому. Стежте за ціною на товари, які плануєте придбати під час “Чорної п’ятниці”.
4. Пам’ятайте про фінансові цілі або про обіцянку “не чіпай, це на Новий рік”.
Під час імпульсивних покупок важливо пам’ятати про свої глобальні фінансові цілі. Адже купівля чергової сукні чи спортивного худі можуть віддаляти в часі реалізацію важливіших цілей, наприклад, покупки нового ноутбука, смартфона або навчального курсу, що підвищить вашу кваліфікацію та збільшить доходи.
5. Вивчіть умови доставки
Якщо замовляєте товари за кордоном, перевірте умови доставки товару. Можливо, зекономите на покупці, однак витратите у два рази більше на оплату доставки.
Також, щоб ваші покупки під час “Чорної п’ятниці” були усвідомлені, задайте собі кілька логічних питань, які можуть вберегти вас від необдуманої трати коштів.
- Чи купівля товару відповідає моїм фінансовим планам та потребам?
- Чи варто поспішати купувати річ, в якій сумніваюся, лише з тієї причини, що вона остання або продається тільки сьогодні?
- Чи потрібно мені купувати одну річ, щоб отримати в подарунок те, що дешевше купити окремо? Чи треба мені та друга річ?
- Чи гарна та якісна річ на розпродажу?
- Чи справді це розпродаж, а не знижка після того, як вчора підвищили ціну? Або, можливо, ціна на цей товар явно вища, ніж в сусідньому магазині без знижок?
“Чорна п’ятниця” може стати гарною можливістю заощадити, якщо підходити до неї з розумом. Головне – планування, зважені рішення і критичний підхід до маркетингових “хитрощів”.
Раніше “Апостроф Лайм” повідомляв, як у “Чорну пятницю” не потрапити на маркетингові трюки продавців.