Продажі українських продуктів після запуску програми «Національний кешбек» зросли на 9,5 відсотків.
Про це повідомляє прес-служба Міністерства економіки України, спираючись на результати дослідження Асоціації ритейлерів України та аналітичної компанії Num8erz.
“Програма «Національний кешбек» мала більший вплив на категорії споживачів, визначені як «чутливі до ціни» та «скоріше чутливі». Для них програма є додатковою підтримкою та чинником вибору українських товарів”, – зазначили в міністерстві.
Окрім того, повідомляється, що гривневий виторг товарів українського виробництва зріс на 4%; продажі молочних продуктів, хліба та м’яса – на 10,6%; на 30% стало більше споживачів, у яких товари з програми займають 75-100% покупок.
Як повідомляв “Апостроф”, майже 5 млн українців вже подали заявки за програмою “Зимова єПідтримка”.