28.7 C
Kyiv
Субота, 27 Липня, 2024

як внести дані про право власності
(fakty.com.ua)

Найпопулярніші

Державний реєстр речових прав на нерухоме майно — це єдина державна інформаційна система, яка містить відомості про права людини на нерухоме майно.

Олена Шуляк, голова партії Слуга народу у своєму Telegram-каналі розповіла, як правильно внести дані до Державного реєстру прав на нерухоме майно та чому це варто зробити. Народний депутат зазначила:

— Російські окупанти знищили та пошкодили велику кількість будинків українців. Станом на зараз, за попередніми оцінками, маємо 50 млн квадратних метрів пошкодженого та знищеного житла. Для розуміння: це щонайменше п’ять років плідної роботи з будівництвом житла довоєнними темпами.

Для того, щоб підтримати громадян України, держава створила компенсаційний механізм єВідновлення. Він передбачає можливість подання звернення для отримання грошової компенсації на ремонт чи відбудову житла.

Зараз дивляться

Для того, щоб скористатися цим правом, пошкоджене житло має бути зареєстроване в Державному реєстрі речових прав (ДРРП).

Державний реєстр прав на нерухоме майно: як внести дані про право власності в Україні 2024

В рамках програми єВідновлення обов’язковою умовою для подання заяви на отримання допомоги є наявність запису про право власності в Державному реєстрі речових прав (ДРРП). Якщо Дія не відображає житло, подати заявку на виплату допомоги неможливо.

У 2024 році передбачено два способи внесення інформації про власника до Державного реєстру прав на нерухоме майно:

  1. Через сайт Дія.
  2. Через Центри надання адміністративних послуг (ЦНАПи) або у нотаріуса.

Як внести дані до Державного реєстру прав на нерухоме майно через Дію

Для того, щоб внести інформацію через Дію, необхідно:

  • створити електронний підпис, якщо його немає;
  • зареєструватися або авторизуватися в кабінеті громадянина на сайті Дія за допомогою електронного підпису;
  • перевірити особисті дані в профілі користувача, якщо відбулися зміни, то необхідно їх оновити;
  • заповнити онлайн-форму на отримання послуг;
  • завантажити документи про зареєстровані речові права на об’єкт нерухомості (видані до 1 січня 2013 року);
  • підписати заяву електронним підписом.

Як внести дані про право власності до реєстру майна через ЦНАП

Для того, щоб внести дані до Державного реєстру прав на нерухоме майно через ЦНАП або через нотаріуса, необхідно:

  • зібрати пакет документів: паспорт, номер платника податків, документи на права власності щодо об’єкта нерухомого майна або їх копії;
  • передати документи реєстратору або нотаріусу;
  • після ознайомлення й уточнення інформації про права власності фахівець сформує письмовий запит до Бюро технічної інвентаризації (БТІ) для особистого звернення;
  • відправити документи з письмовим запитом до комунального підприємства БТІ за територіальною приналежністю щодо нерухомого майна.

Якщо особа мала житло, яке було зареєстроване до 2013 року, до запровадження Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, і не має паперових документів на житло, то в такому випадку єдиним варіантом отримання компенсації від суду є звернення для встановлення права власності.

Якщо житло було придбане та зареєстроване з початку 2013 року, ваші дані вже мають бути в реєстрі.

Читайте також


Як отримати витяг з Реєстру нерухомого майна в Україні у 2024 році


руки, комп'ютер

Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.

ФАКТИ

Цікаве

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Останні новини