21.5 C
Kyiv
Середа, 19 Червня, 2024

Київський метрополітен відчуває нестачу машиністів, причини, подробиці
(news.telegraf.com.ua)

Найпопулярніші

Метрополітен відчуває гострий дефіцит фахівців робітничих професій

У столичний метрополітен все частіше йдуть працювати представниці прекрасної половини людства, оскільки у київському метрополітені виник дефіцит машиністів через посилення мобілізації та не вирішено питання бронювання працівників. На даний момент, одна жінка вже проходить навчання на посаду машиніста.

Загалом у київській підземці працює 41% жінок та 59% — чоловіків. Про це повідомили у прес-службі Київської міської державної адміністрації.

Так, столичний метрополітен активно набирає на роботу жінок, і одна з них уже проходить навчання на машиніста. Окрім цього жінки працевлаштовуються і на інші спеціальності.

Ситуація з нестачею фахівців пов’язана, зокрема, зі специфікою професії, вимушеною міграцією та мобілізаційною роботою.

На сьогодні підприємство має понад 15% вакантних посад. Це посади слюсарів, токарів, електриків, машиністів метро та багато інших.

З повним переліком вакансій можна ознайомитись за посиланням.

Раніше стало відомо про те, що з 1 червня буде зменшено парність поїздів у київському підземці, і вони почнуть курсувати за іншими графіками. Так, у пікові години інтервали між поїздами становлять орієнтовно 3-4 хвилини, а міжпікові – 6:00–6:30 хвилин.

Це пов’язано з дефіцитом машиністів і з тим, що на підприємстві ніхто не займається питаннями бронювання фахівців. Прес-служба комунального підприємства “Київський метрополітен” раніше дійсно підтвердила дефіцит машиністів.

“Наразі виник гострий дефіцит фахівців робітничих професій. Зокрема машиністів електропоїздів – 83 вакансії, електромеханіків – 48, токарів і слюсарів за відповідними напрямами – 161. Причиною збільшення кількості вакансій є частково вимушена міграція, специфіка професій і мобілізаційна робота у зв’язку з воєнним станом. Зокрема, близько 7% метрополітенівців нині перебувають у лавах ЗСУ, і їхня кількість постійно збільшується”, — йшлося у повідомленні.

Раніше “Телеграф” розповідав про те, що у метро Києва помітили незвичайні вагони з оксамитовими диванами. Як виявилося, саме так виглядають “варшавські” вагони, які як безоплатну допомогу отримав київський метрополітен від Польщі.

Телеграф

Цікаве

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Останні новини