Всеукраїнський інформаційний проєкт Єдині новини, за даними 2023 року, продовжує бути надійним джерелом інформації та об’єднувати суспільство.
Телемарафон Єдині новини дивляться 7,5 млн українців віком від 18 років, середньорічна частка проєкту становить 10,33% (18+, міста 50 тис.+). Про це йдеться у звітній презентації телемарафону за 2023 рік.
Загалом протягом 2023 року було вироблено 6 570 годин прямого ефіру, понад 20 000 сюжетів, 10 000 інтерв’ю, понад 40 000 прямих включень з України та світу, 77 документальних фільмів.
Зараз дивляться
71% українців довіряють інформації з марафону, згідно з дослідженням USAID/Internews (листопад 2023). За даними дослідження, глядачі телемарафону зазначають, що мають високий рівень довіри до його новин, також вони схвально відгукуються щодо оперативності та достовірності інформації та рівня аналізу подій.
А 65% глядачів телемарафону вважають за потрібне продовжувати його трансляцію.
Згідно з дослідженням Gradus (грудень, 2023), глядачі надають перевагу марафону, тому що:
- у ньому беруть участь різні експерти (29%);
- завжди показує актуальну інформацію (28%);
- об’єднує людей, а не розколює суспільство (23%);
- показує різноманіття думок та позицій (22%).
Телемарафон продовжує виконувати соціальну місію. Протягом року було здійснено 93 тис. виходів соціальних роликів та реалізовано 42 великі соціальні кампанії. Оцінна вартість виробництва та показів соціальної реклами становить 700+ млн грн.
Зокрема, реалізовано проєкти на підтримку Сил оборони: Шеврони перемоги, Важко, але варто, Завдяки тобі, Гвардія наступу, Захисти своє, Будь ЗСУ.
Нагадуємо, 26 лютого 2022 року шість провідних українських мовників об’єдналися у телемарафон Єдині новини, щоби 24/7 стати для українців постійним джерелом надійної інформації, підтримки соціальної єдності й захисту національної інформаційної безпеки від російських фейків і дезінформаційних кампаній.
Якщо побачили помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl+Enter.